Гарантія

Створюючи умови щодо гарантії, обміну або повернення нашої продукції, ми завжди на перше місце ставимо інтереси наших клієнтів, щоб вам було комфортно з нами працювати.

Наша фірма, на виготовлену нами продукцію дає гарантію 24 місяці. Початок гарантійного терміну від отримання покупцем товару у нас, від кур'єра або на складі «Нової пошти» Вашого міста. Що означає наша гарантія? Це означає, що фахівці нашої компанії надіслали якісний товар. До того ж, ми гарантуємо відповідність товару всім заявленим на сайті характеристикам: тип, колір, відповідність ГОСТУ, комплектація.

Якщо ж, протягом 14 днів належного користування нашою продукцією, все ж таки відбувається втрата функціональності, ми як компанія, що продала товар, зобов'язуємося за свій рахунок провести усунення дефектів або робимо заміну товару!

Компанія вправі провести технічну експертизу визначення причини втрати функціональності товару. Відповідно до п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» така експертиза може тривати до 30 днів після прийому нашої продукції.

Перелік причин, з яких не провадиться гарантійний ремонт, обмін, а також повернення продукції та грошей:

комплектація товару неповна (зокрема документальна);
товар пошкоджений, але термін використання з його отримання більше 14 днів;
товар пошкоджений, з моменту його одержання пройшло менше 14 днів, але на товарі присутні потертості, тріщини, сліди ударів, сколи, вм'ятини або інші механічні пошкодження;
пошкодження продукції сталося з вини покупця (порушення правил експлуатації та встановлення, недокументованих режимів використання);
проводився самостійний ремонт;
наявність пошкоджень, які отримані внаслідок аварій, впливу вогню, хімічних сполук та інших сторонніх предметів.
Гарантія підтверджує, що товар виготовлений без браку матеріалів. Якщо все ж таки відбувається пошкодження з нашої вини, то виробник зобов'язується провести усунення дефектів або заміну.

Інформація для споживача

Важливо знати, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» Ви як споживач зобов'язані:

перед використанням придбаного товару уважно вивчити правила експлуатації товару.
якщо умови використання купленого товару не зрозумілі, слід зв'язатися з продавцем, виробником або іншою особою, зазначеною в документах, що виконує дані функції і взяти консультацію.
використовувати товар виключно за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника або продавця.
при використанні товару, зобов'язані дотримуватися заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі їх відсутності, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки під час експлуатації товарів цієї категорії.
Повернення товару

Повертати товар можна лише протягом 14 днів (Закон України про захист споживачів) та якщо він має належну якість. Як покупець ви повинні знати, що товари з категорії технічно складних побутових товарів будуть обов'язково проходити технічну експертизу в сервісному центрі для встановлення якості товару, що повертається.

Також, як і при поверненні товару за гарантійним, він повинен відповідати деяким умовам: збережений товарний вигляд, споживчі властивості та документація, в тому числі підтверджує факт покупки, протягом 14 днів з моменту покупки товару.

При складанні Акт приймання-передачі виробу на технічну експертизу (яка може тривати до 30 днів) обов'язково проводиться попередній огляд виробу. Повернути повну суму, сплачену при покупці товару, ми зможемо лише після отримання рішення технічної експертизи. Не повертаються витрати на транспортування товару та інші накладні витрати.

Сподіваємося, що надана інформація стала для вас корисною і при покупці у нас товарів, ви відчуватимете нашу підтримку.